wtorek, 23 lutego 2010

Tęskniący człowiek !!!!

Biegne do ciebie,
lecz ciebie nie ma ,
Nie ! .
Kochany gdzie jesteś
no mój kochany gdzie?
Przy mnie nie ma cię .

Skończyło wszystko się .

Nie ma cię przy mnie.
Wrócisz kiedyś do mnie ?
Nasze drogi się rozeszły,
jak połówki jabłka dwie,
gdzie ty jesteś Mój
kochany odpowiedz no gdzie ?
Byłeś jak nurt wody
pocieszałeś zawsze mnie.
Lecz ciebie w mym życiu już
nie ma ,
czy musiałeś tak postąpić
żebym aż tak znienawidziłam Cię ?
Poszedłeś do innej,
czy ja byłam zła ,
tak postanowiłeś i ból mi sprawiłeś.
Teraz się nie mogę odnależć w tym
szarym życiu, wiesz co ze mną zrobiłeś
bardzo mnie skrzywdziłeś, i żal pozostawiłeś.
Wszystko wydaje mi się takie szare ,
monotonne
a wciąż śnisz mi po nocach się ,
jak byliśmy razem
i jak wspaniale razem czuliśmy się.
gdzie to podziało się ?

Jest to teraz tylko wspomnieniem
w moim paskudnym śnie .
Bardzo zraniłeś mnie i teraz
trudno przyzwyczaić się , że ciebie
przy mnie nie ma Cię
nie !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz